Veelgestelde vragen
Algemene vragen
Hoe kan ik contact opnemen?
Bent u geïnteresseerd in onze producten of heeft u een vraag over onze diensten? Neem gerust contact met ons op via e-mail op support@runningindustries.nl. Wij streven ernaar om binnen 24 uur te reageren op uw verzoek en u zo snel mogelijk te helpen. Wij waarderen uw vertrouwen en staan altijd klaar om u verder te assisteren.
Het product dat ik wil is uitverkocht, wat moet ik doen?
Onze excuses dat het product waarin u geïnteresseerd bent momenteel niet op voorraad is. Wij werken hard om onze voorraden bij te werken en u zo snel mogelijk te voorzien van het product dat u nodig heeft. Als u meer informatie wilt over de beschikbaarheid of de verwachte leverdatum van het product, neem dan gerust contact met ons op via support@runningindustries.nl
Mijn vraag staat er niet tussen, wat nu?
Heeft u een specifieke vraag die niet in onze lijst met veelgestelde vragen beantwoord wordt? Wij staan altijd klaar om u te helpen. Neem gerust contact met ons op via support@runningindustries.nl
Hoe kan ik mijn kortingscode toepassen?
De kortingscode kan verzilverd worden op de betaalpagina. Vul uw code in op de betaalpagina en het bedrag wordt direct bijgewerkt.
Bestellingen & betaling
Welke betaalmethodes bieden jullie aan?
U kunt betalen met iDeal, Paypal, Mastercard, Visa, Maestro, Apple Pay, Sofort en American Express
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Helaas kunnen wij de gegevens van uw bestelling niet meer wijzigen of annuleren nadat deze geplaatst is. Bestellingen worden namelijk vrijwel direct vrijgegeven uit ons magazijn.
Zijn prijswijzigingen, na mijn bestelling, in mijn voordeel?
Nee, alle artikelen zijn geprijsd op het moment van bestellen. Er is geen latere prijsaanpassing.
Ontvang ik na mijn bestelling een orderbevestiging?
Ja, na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u een orderbevestiging per e-mail. Deze e-mail bevat het besteloverzicht en het verzendadres.
Waar kan ik mijn bestelnummer vinden?
U vindt uw bestelnummer in de bevestigmail die u kort na het plaatsen van uw bestelling hebt ontvangen. Dit ordernummer bestaat uit 4 cijfers.
Verzending
Naar welke landen wordt er verstuurd?
Running Industries levert alleen in Nederland
Wat is de levertijd?
Onze bestellingen hebben een gemiddelde levertijd van 3 tot 5 werkdagen nadat de bestelling is geplaatst en bevestigd. We streven er naar om de bestellingen binnen deze tijdspanne te leveren, maar we kunnen niet garanderen dat dit altijd mogelijk is. In geval van uitzonderlijke omstandigheden, zoals extreme weersomstandigheden of onvoorziene transportproblemen, kan de levertijd langer zijn.
Wat zijn de verzendkosten?
Bestelling geplaatst bij Running Industries zijn altijd gratis verzonden. Deze kosten worden door ons betaald, u betaalt alleen voor de product(en).
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Nadat uw order verzonden is ontvangt u via e-mail een Track & Trace code waarmee u uw bestelling kunt volgen. Daarnaast kunt u ook via onze website de bestelling traceren. Dit kan via deze pagina: LINK.
Mijn tracking info is niet beschikbaar?
Als je tracking info nog niet te zien is, betekent dit waarschijnlijk dat je bestelling nog niet is bijgewerkt. Wanneer je je Track & Trace code ontvangt, kan het soms voorkomen dat dit pas na 3 tot 5 dagen wordt weergegeven. In de meeste gevallen wordt dit na 1 dag bijgewerkt.
Als uw informatie na 5 dagen nog steeds niet is bijgewerkt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via: support@runningindustries.nl
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat moet ik doen?
Heeft u uw bestelling niet ontvangen? Dat is vervelend! Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u een orderbevestiging met het ordernummer. Na verzending ontvangt u een mail met een Track & Trace code om het pakket te volgen. Heeft u deze mail niet ontvangen, of is de status van uw pakket onduidelijk? Neem dan contact met ons op via support@runningindustries.nl
Retourneren
Wanneer kan ik mijn artikelen retourneren?
Stuur binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling een e-mail naar support@runningindustries.nl waarin u aangeeft dat u één of meerdere producten wilt ruilen. Hierna accepteren wij geen retourzendingen meer. U ontvangt van ons het retourformulier met verdere instructies.
Wij accepteren ook geen retourzendingen van artikelen die:
1. Al gebruikt zijn
2. Hygiënisch van aard zijn
Hoe werkt het retourproces?
Retourneren bij ons is vrij eenvoudig. Als u uw artikelen wilt retourneren, volg dan deze stappen:
Stap 1: Bericht ons
Als jij jouw bestelling wilt retourneren moet je ons een mail sturen op support@runningindustries.nl, dan zullen wij jou u een retourformulier opsturen.
Stap 2: Stuur je bestelling op
Stuur de artikelen samen met het retourformulier op naar het opgegeven adres. Zorg ervoor dat je het pakketje voorziet van een Track & Trace code. Als zender van het pakketje ben jij verantwoordelijk en wij willen natuurlijk niet dat er misverstanden door ontstaan. Houd er rekening mee dat je producten terug moet sturen binnen 14 dagen nadat je ons geïnformeerd hebt.
Stap 3: Verwerking van je retour
Nadat wij je retourverzending hebben ontvangen, gaan we aan de slag met de beoordeling van de geretourneerde artikelen en de verwerking van jouw terugbetaling. Het geld wordt gerestitueerd volgens de originele betaalmethode die je tijdens de aankoop hebt gebruikt, tenzij anders gewenst. Het bedrag wordt binnen 14 dagen teruggestort.
Is retourneren gratis?
Nee, Running Industries vergoed niet de retourkosten die door de klant worden gemaakt.
Mijn product is kapot, wat moet ik doen?
Wanneer uw bestelde artikel een
defect heeft, neem dan contact met ons op en geef ons de volgende informatie:
- Een beschrijving van wat er mis is met uw product.
- Foto's en/of video's die laten zien wat er mis is met uw produt.
- Uw ordernummer.
Wij zullen het product beoordelen, Wanneer wij van mening zijn dat het product niet in goede staat is, bieden wij u de volgende opties aan:
- Een volledige terugbetaling voor het product.
- Een vervangend product.
Zodra wij klachten ontvangen over een product, zullen wij deze informatie in kaart brengen en zorgen dat dit niet meer gebeurt. Wij streven naar goede en veilige producten, en bedanken klanten altijd als ze ons wijzen op problemen met een product.
Wat moet ik doen als ik mijn bestelling buiten de retourperiode wil retourneren?
Denk eraan dat u uw retourzending binnen de periode van 14 dagen vóór het verstrijken van de retourtermijn aanlevert. Hierna zullen wij uw retourzending niet meer accepteren.
Hoelang duurt een terugbetaling?
Wij doen ons best om retourzendingen zo snel mogelijk te verwerken. Na ontvangst van uw retour in ons magazijn, verwerken wij deze binnen 10 werkdagen.